Min sommar 2011

Publicerat: 2011-06-27 Kl: 22:21:19 | I kategori: Min vardag



Jag ska läsa en massa böcker
Jag ska bada
Jag ska sola, ska bli pepparkaka
Ska bo ute hos mamma ofta så jag kan slappa riktigt mycket
Jag ska lyssna på härlig musik
Jag ska åka på Sonisphere
Jag ska åka på Putte i Parken
Jag ska till Stockholm
Jag ska träffa Cisi
Jag ska dricka vin på uteserveringar
Jag ska må
Jag ska skratta med mina vänner
Jag ska ha snygga klackar, shorts och linne
Jag ska sitta på min balkong och må
Jag ska bjuda över vänner
Jag ska ta långa och sköna promenader
Jag ska ha min sköna långklänning
Jag ska tänka på ingen annan än mig själv




Kommentarer
Postat av: sandra

och jag ska vara med dig! <3

2011-06-28 @ 00:37:44
URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0