åh du fina söndag

Publicerat: 2011-03-20 Kl: 16:49:31 | I kategori: Min vardag



 

Idag har varit en fin söndag. Vaknade utvilad och började dagen med att läsa en ny bok. Sedan bestämde jag mig för att sätta mig ute på balkongen. Så jag gjorde i ordning kaffe och lite fika och satte mig ute och läste och bara lyssnade på finfin musik och mådde gött. Och nu har jag precis kommit in efter en timmes promenad i det fina vädret. Mindre bra var att jag fick skavsår, hur vet jag inte men det skiter man ju i!

 

Snart kommer mammsen och bror och vi ska laga middag tillsammans sedan ska vi gå på bio, Hur många lingon finns det i världen? blir det.

 

Funderar också på att skaffa en ny design till bloggen.. Känns som att denna behöver förnyas. Vad tror ni om det?



Kommentarer
Postat av: Ida

Var filmen bra???? :D skitsugen på att se den.

2011-03-20 @ 20:59:02
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0