Get dumb

Publicerat: 2011-03-12 Kl: 16:54:44 | I kategori: Min vardag



Igår var det mysafton hos Annika! Drog dit och bakade morotskaka med henne och sedan joinade Lisa också tillsammans med en film, Gullivers resor. Den var faktiskt bättre än jag trodde och vi skrattade en hel del till den, så den rekommenderas.

Idag har jag varit supereffektiv. Efter frukosten och disken så fick jag något ryck och började städa hela badrummet så där luktar det ju badhus nu och rent och fint är det. Sedan fortsatte städningen till resten av lägenheten och nu är det så fint så. Sedan tog jag en långpromenad i det fina vädret och stannade hos syster en sväng för påfyllning av kaffe och nu sitter jag här.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan göra mig fin inför kvällens bravader! Börjar med att gå på teatern tillsammans med familjen och se vårat älskade Småstadsliv, kommer bli fett! Efter det får vi se hur det blir.. Utgång i Härnta? Utgång i Sundsvall? Häng i Sundsvall? Häng i Härnta? Häng hemma? Den som lever får se!



Nu en dusch, inte lukta usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0