Men duktig då

Publicerat: 2011-03-07 Kl: 20:12:36 | I kategori: Min vardag



Hej gullhönor.
Har plockat och grejat här hemma, varit duktig! Har lagat mat, vilket jag inte har gjort på veckor eftersom att jag inte har haft någon matlust men nu börjar jag få slut på matlådor till jobbet så jag var tvungen. Tror att det var ett tecken också då spisen var dammig.. Hua

Mammsen och jag for till XL bygg/ Fresks (?) för att fixa pluggar och skruvar och shit till mina hyllor så jag kan få upp tavlor här någon gång! Mår ju dåligt... Kikade även på tapeter.. Supersugen nu på att tapetsera/måla mitt fula sovrum... Någon dag ska jag ner till Ikea också för att köpa nytt skrivbord och soffbord. Måste ha en större bil bara



Nu ska jag snora vidare och kolla på tv, HEJDO

Kommentarer
Postat av: D

Vad fin du är Emma!

2011-03-08 @ 13:08:22
Postat av: Emma

Puss D!

2011-03-10 @ 23:02:14
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0