Åh vilken helg!

Publicerat: 2011-05-29 Kl: 20:40:15 | I kategori: Glamour


Fredag
Birsta med Annika sedan hem till henne för temys och BB

Lördag
Började med att fara ut till mamma för att fota bror innan han skulle på bal, finisen. Sedan åkte mamma och jag ner för att kika på alla fina studenter. (Slänger upp bilder sedan) Efter att vi frusit klart där uppe så skjutsade mamma mig till Cisi så vi kunde börja fira henne och Carro! Jäklar vilken kväll jag hade! Jag hade sjukt kul. Gick lös på dansgolvet. Blev 14 år igen... Då vi skulle dra oss hem så blev vi bjudna på efterfest (min andra i hela mitt liv.. gah), jag var ju osäker för jag är gammal och grå men Cisi och Elina styrde skeppet och jag hade inget att säga till om men kul hade jag där med! Roliga filurer vi lärde känna. 


Söndag
Trött som ett djur. Hem till byn för att fira mammsen och pussa på systerdotter och äta gojävla mat/tårta/kakor/allt. 

Detta möttes man ju av då man kom hem.. Jävla dårar man jobbar med.

Nu ska jag göra något, typ något viktigt eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0