Bad och grejer

Publicerat: 2011-05-21 Kl: 16:45:03 | I kategori: Min vardag



Idag har jag badat med syster och systerdotter, supermys! Så då har man fått bada av sig i den nya plasken också, känns bra men nu är jag trött.. Men nu har jag iaf dammsugit upp massa skit i sovrummet och plockat tapet/väggrester så nu inväntar jag Sune så ska vi se vad vi ska göra nu. Har köpt väggtäckare som tydligen ska vara bra till mina trasiga och jobbiga väggar.. he he.


En del av mitt sovrum (-säng) står nu i mitt vardagsrum, sexigt.

Senare ikväll kanske jag skulle bli bjuden på middag av syster, skönt då jag knappt orkar göra mat själv och inte vill ha folk hos mig då det ser ut såhär. Då är det ju perfekt att bli bortbjuden på middag ju! hehe. Inatt blir det en till natt på soffan, men det skiter man ju i, den är skön. 

NU: mörk choklad..

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag har också använt sk väggtäckare, funkar jättebra! :D mina väggar var också jobbiga, i vardagsrummet hade jag väv.. :P

2011-05-22 @ 11:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0