Did you walk out on me?

Publicerat: 2011-05-16 Kl: 23:39:00 | I kategori: Min vardag


Har varit en jobbig dag på många sätt. På tok för mycket i skallen. Ett tag ville man ju bara hoppa från en bro, så jobbigt kan det vara ibland. Men det är tur att man har fina vänner där då.

Efter jobbet kom Sune hit för att hjälpa mig att kika på mitt sovrum. Så började Annika och jag att riva ner tapeter så äntligen händer det saker där! Ska bara riva mer och köpa målarfärg och börja måla sedan jääklar kan jag kanske bli lite mer nöjd med det rummet.

Imorgon har jag lite ärenden att göra och sedan tvättstuga, lär ju vara död. Men vem bryr sig. (nu är jag sådär positiv igen, wiho)


Det finns tusen frågor men jag vill bara ha svar på en


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÄLSKAR DITT HÅR <3

2011-05-17 @ 00:31:45
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0