Helgens..

Publicerat: 2011-05-22 Kl: 19:43:17 | I kategori: Listor



Dagens humör: trött, vek och irriterad
Dagens borde: en massa nyttigt?
Dagens frisyr: utsläppt 
Dagens smink: Ingenting alls
Dagens klädsel: Zippen. Men då jag gick till affären var jag ju tvungen att byta till tights, linne, t-shirt och kofta..
Dagens favoritlåt
: Slipknot - Spit it out
Dagens planer:
Inga alls
Dagens vill ha: Närhet och ett färdigt sovrum
Dagens längtan:
Lön, nästa helg, semester, sommar
Dagens beroende:
Zippen, mina glasögon, boken och chokladen
Dagens tråkigaste: det mesta
Helgens bästa:
Min fina familj
Helgens mest efterlängtade:
Chokladen och att vi började på rummet
Helgens pinsammaste:
Du, uppenbarligen
Helgens faktum: Att det finns för många idioter




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0