vem lämnade vem

Publicerat: 2011-05-25 Kl: 23:31:11 | I kategori: Min vardag


Blev Birsta med mammsen idag för att köpa golv, kommer att bli toppen! Jag är så glad för att mitt rum ska bli fint, äntligen. Det är det enda som snurrar i min skalle just nu. Det och helgen. Helgen med mina fina vänner. Från Birsta kom jag även hem med en massa annat fint också som jag kanske slänger upp en bild på någon dag, eller inte. Blommor till balkongen har jag iaf köpt! Superfint blev det.

Nu mår jag illa. Hejdå

Rev lite tapeter förra veckan då. Ser ni det fina golvet (ironi)? DET SKA BORT!


Såhär fina hål kan det tydligen också bli.. Inte det enda som knackades fram på mina väggar. Vackert? Nej men med spackel så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0