Dagarna springer förbi

Publicerat: 2011-11-09 Kl: 22:02:34 | I kategori: Min vardag



Det är redan onsdag och snart torsdag!
Sjukt vad tiden går fort
Igår följde jag ju med Lina och Carro när Carro skulle tatuera sig.
Jag hängde med för att få lite inspiration
Och det fick jag!
För nu sitter jag här med en egen nygjord jäkel haha
Bild får ni se när svullnad har lagt sig och den är lite mer ren och fin
Supernöjd! Snart kommer det fler.. hihi
Min mail blev hackad/spärrad men nu är det åtgärdat, usch vad naken man kan känna sig utan den
Har inte tänkt på att jag använder mailen såpass mycket som jag tydligen gör
Men nu så
Snart helg, då blir det kräftkalas hos brors svärföräldrar (min svägerska och hennes familj blir det va?)



Kommentarer
Postat av: D

Meh! Fick du mitt mail då!? Alltså pucko fram med en bild! Nu! Har du snott någon av mina ideer kommer jag och dödar!

2011-11-10 @ 13:52:56
Postat av: Emma

D:



Jag tror jag fick det precis innan! haha så jag ska svara på det ;)

Bild kommer när den inte är så röd och svullen. Är helt säker på att jag inte har snott dina ideér ;)

2011-11-10 @ 16:37:57
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Emma, nu får du visa din tatuering! >:c

2011-11-18 @ 23:44:40
URL: http://soffffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0