Ingen annan skulle förstå

Publicerat: 2011-11-03 Kl: 14:58:32 | I kategori: Min vardag



Ja det blev inge jobb idag. Vaknade ändå vid 7.30 och kunde inte somna om.. Konstigt för att vara mig. Så jag låg och lyssnade på Morgonpasset  och läste. Sedan blev jag lite hungrig men ville ändå ligga kvar. Så får man inte frukost på sängen får man fan göra det själv! Snäll jag är mot mig själv he he he. 


Efter det lilla myset var det bara att ta lite huvudvärkstabletter och sätta igång att städa! (med en trasig dammsugare... Döda..) Har även bytt sängkläder, mjau. Nu ska jag hämta sista tvätten sedan ska jag traska upp till mammas jobb och få lite äppelkaka och kaffe, asbra! Fint väder är det och snart helg också. Och har ju funnit en favoritlåt just nu då. Lyssna!

Hörshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0