Ny dator!!

Publicerat: 2011-11-04 Kl: 22:24:20 | I kategori: Min vardag



Iiiih! jag har nu ny dator. Den är fin, stor och superbra! Ingen gammal, sketen och dålig. hehe. Nu kan jag spela och leva loppan! Kanske slänger upp en bild på bebisen imorgon. Får se om jag fixar Batman som följde med ikväll eller ej, är ju lite trött i ögat och det är ju en dag imorgon också. På kvällen blir det då inge dator för då ska Emmsan och jag ut i Sundsvall, nice det.


Är det för sent att ta ett glas vin nu? Näääää

Tack så mycket Pontus för hjälpen! Nu: Back to the nörding



Kommentarer
Postat av: emma

tack min underbara vän!! du är himla fin du med :')<3

2011-11-04 @ 22:37:29
URL: http://emmagustaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

BATMAN FTW

2011-11-04 @ 23:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0