Rödvin och svarta naglar

Publicerat: 2011-11-12 Kl: 16:25:12 | I kategori: Min vardag



Lyssnar på Melissa Horn, underbara människa
Dricker rödvin
Har nyss målat mina naglar svarta, vilket var längesedan. Snyggt som faen
Saknar min fina Emma
Ska äta 300 kg kräftor ikväll
Ska tänka bort allt och bara vara
Vaknade glad imorse, trots tråkigt väder
Igår var en lugn kväll då jag bara kollade på tv (Skavlan bla), läste och spelade The Sims
Gick och lade mig vid 23.30
Och vaknade sent he he

Nu ska jag måla på sista lagret och sedan vänta på min fina bror och hans fina brud som ska hämta upp mig. Finhuvuden. Sedan får vi se var denna kväll tar mig



Btw så är det någon/några idioter som har sprayat orange och svart färg på min bil. JÄVLIGT ROLIGT? Nej. Idioter. Jag hatar människor


Kommentarer
Postat av: emma

SAKNAR DIG MEEED!!! Sa javla galet mycket. vill skratta med dig nuuuuu!



och vad fan ar det som har hant med din bil?? ar de skruvad i huve eller.... ska komma hem och sla ner dom



love you <3

2011-11-14 @ 15:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0