fredag lördag söndag

Publicerat: 2011-10-16 Kl: 22:26:23 | I kategori: Glamour



Fredag
Efter jobbet drog jag till Birsta med mammsen och bror, myspys
Sedan droppade dom av mig hos frugan där vi pratade, myste, drack vin och kollade på Idol (och jag blev tydligen kär i en liten 17-årig pojke, gullegullpojken)
Vid 11 gör vi oss tydligen klar för en utgång (jag som inte brukar palla att gå ut på fredagar..?!) Spontana tjejer!
Sagt och gjort, gick ut, dansade, skrattade, träffade gamla vänner, nya människor, insett att jag h a t a r Memento, fått telefonsamtal som inte gjort en klokare

Lördag
Konstutställning med Emma, hennes mamma och syster inne i stan. Sjukt snygga tavlor
Fika med dom
Kaffe med Emma och Andreas
Lite shopping
Hem till Emma igen för en powernap
Kinamat och Gossip girl
Sms om inbjudan till fest - bangar vi? nej
Rolig fest men vi skippar krogen då allt var dött och jag vägrar Memento
Hem och lyssna på när Emmas grannar har Sveriges fest

Söndag
Kinarester
Gossip girl
Mys
Hem till mammsen, äta mat, hämta vinterdäck, surra
Hem till lägenheten, packa upp all packning och alla skor som jag alltid har med
Och nu ligger jag här och kollar på film, sova snart.
Trött i ögat och skallen
Hörshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0