onsdag

Publicerat: 2011-10-19 Kl: 22:15:37 | I kategori: Min vardag



Sprang en massa trappor på jobbet idag, duktig och snäll jag är. När jag kom hem var det bara att svida om till bekväma kläder och ut och gå en timme innan mammsen kom hit. Efter lite kaffe och surr så for vi till Ica maxi-VIP-premiär tjolhoppsansa grej här i Härnösand. Gratis mat, och grejer. OCH VIN! woho, nice de. 

Så nu har jag badat i mitt underbara badkar, fixat håret och naglarna och kollat på Efterlyst. Så nu är jag tröttis. Imorgon är det torsdag och då är det Melissa Horn!! AWESOME




Nu ska jag sova, PEACE


Kommentarer
Postat av: linua

guuud vad bra hon var :D:D:D

2011-10-20 @ 23:01:29
URL: http://liinua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0