sick in head

Publicerat: 2011-10-27 Kl: 16:51:02 | I kategori: Min vardag



Igår beställde jag ny dator, kuung! Då jag får den ska den "bara" byggas ihop och det ska Pontus hjälpa mig med. Åååh kommer få ett "nygammalt" liv då jag kan börja spela igen men med en superduper bra dator istället för en skräp. WOHO


Ikväll är det Småstadsliv på Härnösands teater som gäller. Åh vad jag har längtat efter detta! Kommer garva läppten av migx4


Imorgon är det fredag, funderar starkt på att åka ner till Birsta och Ikea för jag måste ha nya glas. Är ju tydligen lätt hänt att några kraschar när man handdiskar har jag märkt.. he he. Har 3 stycken kvar och då får jag diska så ofta haha. Sedan måste jag köpa tangentbord och muuuus

På lördag blir det galej i Timrå/Sundsvall! wooohooo!

Nu ska jag göra mat och lyssna på denna låt. Och denna. Och denna. Och kanske denna. Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0