Småstadsliv och fina naglar

Publicerat: 2011-10-29 Kl: 00:05:29 | I kategori: Min vardag



Igår var hur roligt som helst. Fullsatt och grymt roligt! Ses i juli igen! ;D


Idag har varit en skitdag på jobbet. Har varit trött, less, reklam och regn, spööregn.. Så jag tyckte att jag var värd en Subway-macka till middag och skippade Birsta. Var helt enkelt för trött så jag tar det en annan dag. Så ni vet!

Nu har jag målat på lite fransk manikyr på naglarna och börjat kolla på en thriller på 6:an, The Invasion? Men den stängde jag av för den verkade läskig och jag vill inte skrämma upp mig själv innan jag ska sova själv haha. Modigtjej90. Imorgon ska jag rullar ner till Timrå för att fira söta Lina som fyller år nästa vecka. Kommer bli en jätterolig kväll hoppas jag! 

Nu ska jag sussa lite så jag är pigg och redo för en ny lördag


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag var också där! hihi

2011-10-30 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0