sunday

Publicerat: 2011-10-09 Kl: 14:29:59 | I kategori: Min vardag



Idag är det söndag, känner mig så jävla utvilad efter att ha sovit typ 3000 timmar denna helg känns det som. Mindre kul att nacken är åt helvete efter att jag sträckte den på något sätt igår? Mongonacke. 

Igårkväll var det lugna puckar här. Gjorde ju fetgod mat, Cisis tacogratäng och sedan låg jag och kollade på film och bara mådde. Såg The Lincoln Lawyer för övrigt, har ni inte sett den så se den! Somnade vid 00 men vaknade av och till av folk som fyllesmsade och spelade WF med mig.. hehe. 


Idag blir det också lugnt. Mammsen kommer hit snart och vi ska väl bara må. Ut och traska, fika kanske, äta tacogratäng. Gött hörshej


Kommentarer
Postat av: D

Varannan vatten? Ganska svagt för att vara en alkis Emma! Ge mig din mail! We needz to thalk!

2011-10-10 @ 10:25:42
Postat av: Emma

D: Nej nej! Men du vet tacosåsen är ju lite stark och då är det ju inte så jäkla nice att klunka en massa vin för att man är törstig. ;) Du kan vara lugn!



Ja det måste vi! Men jag tror jag har din mail? men släng iväg något till mig då, [email protected]

2011-10-10 @ 15:22:08
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0