Var fick jag energin ifrån då?

Publicerat: 2011-10-13 Kl: 21:25:03 | I kategori: Min vardag



Förstår inte var jag har fått all energi idag ifrån? Brukar ju vara svintrött och nästintill död då jag kommer hem från jobbet. Men inte idag inte! Efter jobbet drog jag och köpte tre kakor på Subway (kanske godast?) till mig, syster och systerdotter sedan var det bara hem och småstäda och diska. Efter det kom syster och plockade upp mig för att åka och handla. Var ju tydligen rotfrukter 2,90 kr/kg på Ica så hon köpte ju upp allt typ, omtänksamtjej.. Sedan for vi hem hit och fikade, busade, fixade och tjattrade. MYS!

Då de åkt hade jag ju fortfarande energi kvar och var tvungen att äta (var inge hungrig men äta bör man annars dör man!) så gjorde en fetinggod pastasallad med lite bacon. Jahapp. Var energin slut dårå? Efter att ha diskat allt? Nope. Då bakade jag chokladmuffins! Och sedan diska igen

Så nu sitter jag här, nyss druckit kaffe och ätit muffins (de blev asgoda). Nu ska jag se Lyxfällan (eller Parlamentet?) och måla naglarna.

Imorgon är det fredag, jag känner mig glad! Ska vara med frugan i helgen och lär ju spendera den i Sundsvall. PUSS 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0