Weekends

Publicerat: 2011-10-02 Kl: 22:25:51 | I kategori: Min vardag


Har haft en fin helg tillsammans med frugan.
Har varit svinsnygg i uppsatt hår, klackar och fin klänning
Dansat
Skrattat
Ätit vitlökssås med kebab typ
Spelat wf
Shoppat lite
Tänkt för mycket
Tänkt för lite
Saknat
Och nu är jag hemma i min lägenhet, ska sova för jag är svintrött och har för mycket i skallen just nu. Detta kommer att bli en tungjävla vecka, wiho.
Har haft en fin helg tillsammans med frugan.
Har varit svinsnygg i uppsatt hår, klackar och fin klänning
Dansat
Skrattat
Ätit vitlökssås med kebab typ
Spelat wf
Shoppat lite
Tänkt för mycket
Tänkt för lite
Saknat



Och nu är jag hemma i min lägenhet, ska sova för jag är svintrött och har för mycket i skallen just nu. Detta kommer att bli en tungjävla vecka, wiho. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0