Jag vet hur du ser ut i inga kläder

Publicerat: 2011-09-06 Kl: 20:12:51 | I kategori: Min vardag






Gissa vem som har gått och blivit sjukis
Gissa vem som har ett enda stort kaos i huvudet
Gissa vem som längtar till helg
Gissa vem som vill göra något med sitt liv
Gissa vem som vill flytta från den här förbannade hålan
Gissa vem som ska dricka rödvin i helgen (Lillalkisen har inte fått dricka på två veckor men var ju lite busig i fredags och drack ett glas men till helgen ska jag iallafall dricka två glas!)
Gissa vem som vill ha en ny dator
Gissa vem som tycker det är surt att Emma jobbar i helgen
Gissa vem som bor i ziperallen

Jo, Emma Jonsson!
Nu återgår jag till min plats i soffan, hörshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0