Min orkidé!

Publicerat: 2011-09-08 Kl: 14:58:22 | I kategori: Min vardag





Titta vad fin min orkidé har blivit! Har aldrig sett en orkidé med såhär mycket blommor, och fler är på väg. Gladtjej!

Igår kastade jag in handduken och sjukanmälde mig. Fick feber på natten och hade 0 ork. Så då låg jag i soffan under duntäckte och gosfilt hela dagen. Åt lite nyponsoppa och knarkade Ipren. Idag har jag också varit hemma men imorgon ska jag pallra mig iväg igen och kämpa på. Sedan på kvällen blir det nog häng.

Nu ska jag fortsätta sticka, kolla på serier och sedan läsa. 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HUR.. hur överlever dina orkidéer ens? Mina dör. En gång hade jag en med 12 blommor men efter det har de bara droppat som flugor :(

2011-09-08 @ 17:28:09
URL: http://sveaalexandra.blogg.se/
Postat av: B

Hej där! Jag satt och googlade lite på stickning nyss och hittade in på din blogg. Nice!

Måste bara säga att det där är den sjukaste orkidén jag någonsin sett! Min har precis tappat alla blommar, så nu blev jag avis.

2011-09-12 @ 11:35:07
URL: http://bperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0