Snodde av Emmsan

Publicerat: 2011-09-27 Kl: 21:27:24 | I kategori: Listor



Något som gjorde dig glad igår?
Tråkigt men ingenting

Humör just nu?
Less

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Sorterade post och väntade på kafferasten 

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
borstade ur det förbannade håret

Vad du ser om du tittar till höger?
Min bokhylla ♥

Vad gör dig glad just nu?

Min familj och mina vänner

Hur vädret är hos dig just nu?
Mörkt, kallt och höst

Vad var det senaste du åt?
Äppelkakebit

Bästa glassmaken?
Gammeldagsvanilj och polka

Sover
du tungt?
Nope

Drömmer du mardrömmar?
För ofta

Hur många kuddar sover du med?
Har fyra i sängen men sover bara på en

Snarkar du?
Nej, men kan hända då jag är förkyld

Favoritkläder?

ZIPPEN

Favoritgodis?
Mörk choklad med mint och sura nappar

Höger-eller vänsterhänt?

Höger, spännande va?

Stjärntecken?

Vädur nå jävulst

Vad längtar du efter mest just nu?

Något bra och ett glas vin till helgen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är killen på bilden? Har sett den miljontals gånger men vet inte vem han är! Sååå irriterande

Fin blogg också! :-)

2012-05-05 @ 22:07:07
Postat av: Emma

sv:



Det är Jimmy Pop från The bloodhound gang ;)



Tack så mycket du!

2012-05-06 @ 12:19:11
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0