Weekend

Publicerat: 2012-04-15 Kl: 20:39:47 | I kategori: Glamour





Började helgen med att dra ner till Sundsvall med Fredrik och se Maskinen, hade en sviinrolig kväll ska ni veta! Sedan blev det det vanliga med kebab från kebabcity och bussen hem. 


Lördagen var det bara chill hela dagen och kvällen tillsammans med hjärtat mitt, gjorde fruktsallad och åt karra! Lördagsmys

Och söndag idag då, har legat och läst, kollat på tv och druckit kaffe. Sedan kom syster och systerdotter hit med gofika så vi satte oss ute på balkongen i finvädret. Sedan blev det en massa bus och nu sitter jag här. Ska snart slänga mig i soffan och läsa och vänta på Fredrik. Sedan kanske det blir en tripp till gymmet? Får se vad filuren min orkar efter att ha haft match

Hörshej!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

snygg Emma!

2012-04-15 @ 21:50:22
URL: http://bexonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0