Mår ju jäkligt gött ja'

Publicerat: 2012-02-23 Kl: 07:59:53 | I kategori: Resa


Ligger i Sydney ja. Har nyss duschat efter att ha varit en sväng på stranden, fetaste vågorna tyckte lilla jag då. Idag har det väl varit typ 25 grader och klar himmel, det gillas! Har sett en hel del osvenska djur såhär långt.. Inga roliga djur då, förutom en pungråtta som var ganska söt.

Imorgon ska Dado träna på morgonen tror jag och under tiden ska jag sooova, älskar ju att sova ja. Sedan ska vi till stranden om det är lika fint som idag. För som det ser ut nu kan det bli sämre väder i helgen.
Men hörrni nu vet ni att jag har det gött! Bloggar mer när jag har tid, bilder kommer också när jag kan lägga in dom.
Puss på er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0