If it's not real, you can't hold it in your hand

Publicerat: 2012-01-04 Kl: 23:01:28 | I kategori: Min vardag



Jag lyssnar på en massa Melissa Horn, City and colour, Paramore och William Fitzsimmons för att dom tilltalar mig
Dag ut och dag in
Jag blir blöt och kall av vädret
Men är ändå glad att det är såhär än en massa meter snö och skit..
Jag har fixat pass, vem fan blir snygg på sitt pass? Usch, valrossen
Jag sover dåligt
Jag smsar en hel del
Jag sjunger högt
Jag vill köpa skor, skor med hööga klackar
Men det känns onödigt då det är halt som en skridskobana ute
Jag älskar min underbara familj och mina fina vänner
Emma är en sjukt fin och förstående vän som jag aldrig kommer att släppa, loveu
Min helg kommer att bli fin




Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad roligt att höra :)

2012-01-04 @ 23:09:14
URL: http://bexonce.blogg.se/
Postat av: emma

<3 alltid!!

2012-01-05 @ 11:24:26
URL: http://emmagustaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0