Bra början på året

Publicerat: 2012-01-09 Kl: 21:51:33 | I kategori: Min vardag



I fredags drog jag ner till frugan för att dra på en fest. Det var jättetrevligt och vi drack vin, spelade Kinect och dansade. Men Emma och jag skippade krogen och köpte istället kebab och drog hem och surrade. 

På lördagen tog vi en promenad i det fina vädret ner på stan för att gå på systemet, köpa kaffe och kika på kläder. Senare på kvällen blev det vin, åt en massa goda ostar, kex, mörk choklad, vindruvor, kollade på Gladiatorerna och hade det bara jättemysigt.

Söndagen var det familjemiddag ute i byn med apgod mat som vanligt, en massa skratt och pussa på systerdotter. Senare på kvällen blev det fotboll och fotmassage, jag klagade inte!

Oväntat sjukt fin helg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0