Snörvel

Publicerat: 2012-03-22 Kl: 21:40:39 | I kategori: Min vardag



Japp, är ju förkyld nu. Men jag biter ihop och jobbar ändå, ingen feber så. Det är riktigt skönt att vara tillbaka på jobbet faktiskt, och mycket skönt att snön börjar tina bort så man slipper all snööö! hehe

Snart är det helg, kommer att bli awesome! Kommer bli mys med min Freddieboy, utgång och klackarna i taket med fina Lina och våffelmys med familjen på söndagen. Finfin helg om ni frågar mig. 

Har ett shoppingsug som heter dugaaaa.. Inte rätt timing för det nu när jag har varit i Australien i tre veckor och inte jobbat så mycket hehe... Men men! Jag får hålla i pengarna och ignorera shoppingsuget. Å andra sidan fyller jag ju år nästa vecka :)




Kommentarer
Postat av: Rebecca

birsta city kallar Emma - KOM

2012-03-22 @ 22:47:13
URL: http://bexonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0