Denna jävla vardag

Publicerat: 2013-11-14 Kl: 19:12:09 | I kategori: Min vardag


Min första tanke när jag slår upp ögonen på morgonen är att "när jag kommer hem får jag sova"
Men först måste jag ju gå till jobbet som börjar 7 och slutar vid 16
Det är alltså mörkt när jag går till jobbet och mörkt när jag går hem från jobbet
Läste häromdagen om en undersökning som sa att man skulle ta en promenad när det är ljust ute för att minimera risken för höstdepression.. Det är ju enkelt?
En tur på staden gör en ju inte gladare, snarare tvärtom, tar 5 minuter och allt som finns är bara skit ändå
Går hem och sover ett tag, för att orka
Längtar som ett djur till helgen för att få slappna av, sova och ta den där promenaden som jag inte hann i veckan, kanske gymma, träffa vänner och familj, må bra helt enkelt
Just nu är det nära helgen och jag längtar så otroligt
Men inom en snar framtid tror och hoppas jag att denna vardag ska förändras, om det blir som jag vill. Och det ska det banne mig bli
Nu ska jag fortsätta lyssna på kungen Daniel Adams-rays nya album och tvätta, hörshej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0