Poddtips!

Publicerat: 2013-11-09 Kl: 15:42:02 | I kategori: Tips


När jag jobbar så lyssnar jag alltid på någon podd, så därför tänkte jag tipsa er om mina favoriter:
 
Morgonpasset i P3
Eftersom jag inte har möjlighet att lyssna på det live på morgonen så gör jag alltid det i efterhand, kung! Alltid så mycket skratt tillsammans med det gänget, men även allvar och annat intressant i form av olika gäster varje morgon. 
 
 
 
 
Fredagsodden
Systrarna Hannah Widell och Amanda Schulman pratar mycket om familj, vardagsliv, känslor, vänner, mycket ångest och psykisk ohälsa. Mycket rolig och intressant! Man blir så inspirerad när man har lyssnat på dem.
 
 
 
Värvet
Sedan 2012 har Kristoffer Triumf intervjuat intressanta människor med en teknik som jag verkligen gillar. Han har träffat människor som Soran Ismail, Kristian Gidlund, Lars Winnerbäck och Steve Angello. Det känns verkligen som att man kommer nära personerna när man lyssnar på denna podd. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0