Det händer grejer!

Publicerat: 2014-01-08 Kl: 19:48:32 | I kategori: Min vardag


 
Som ni ser så händer det lite saker här på bloggen, världens finaste Lina hjälper mig med designen! Kommer att bli suveränt för hon är verkligen superduktig. Då kanske det blir fler inlägg framöver också 
 
Men nu har ju alla högtider och helger varit och jag har haft det jättebra och njutit av ledigheten. Har sett mycket film, läst många böcker, lagat en del mat, druckit en massa vin, planerat framtiden, skrattat med min fina familj, pussats och bokat resa! 
Japp, nu är det dags igen, i mars, Gran Canaria med mamma och lillebror. Kommer att bli så otroligt kul och skönt! Mamma har länge velat åka dit så nu bestämde vi oss. Vi har inte varit utomlands tillsammans sedan 2007 kanske? Och aldrig bara vi tre. Vi kommer att ha det så himla kul! 
 
Slänger in lite bilder från senaste tiden, hörs! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0