Mat i min mage!!

Publicerat: 2012-02-29 Kl: 11:18:58 | I kategori: Resa



Jag börjar må bättre gott folk! (Nu tror jag det är på riktigt) Har ju inte ätit riktig mat på några dagar nu men igår låg man ju och tänkte på hamburgare, pizza och mammas mat... Men vågade inte äta något "riktigt" eftersom att jag förmodligen inte skulle kunna ha kvar det så det blev lite kycklingsoppa och iste för min del igår. Staaadig tjej. Så idag började man ju dagen med lite yogurth och sedan när Dado kom hem från jobbet vågade vi chansa på att lite Donken skulle gå ner, och det gjorde det! Var ju nästan så att man grät en liten skvätt när man fick tugga.. haha

Så nu har jag mer energi och kommer kunna göra saker här nere och kommer kunna blogga mer, bra va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0