HEJ PÅ ER

Publicerat: 2009-10-12 Kl: 21:21:14 | I kategori: Pictures



Lånar lillebrors dator fortfarande, vilket är jobbigt för den är så grymt seg! Men måste man så måste man och han har ju PS på denna så jag har lekt lite under tiden. Då jag får tillbaka min dator blir det mer. Tänkte slänga in lite bilder från denna tid då jag har varit lite off.

Mamma och jag på promenad. (Taget med Tamron AF 70-300/4-5,6)

 

 

Mitt Tamron AF 70-300/4-5,6! Bebis

 


Svart tröja Gina Tricot, Grå klänning Vila,

Tights Åhléns, Armband HM & Cocoo

 

 

Mammas gamla jacka & skor från Skopunkten

 

Det var allt. Jag ska försöka ta tillbaka min dator så fort som möjligt. 

(Pssst! Det ryktas om Birsta imorgon, oops)

 

Maskinen - Dansa med vapen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0