My favourite is broken

Publicerat: 2009-10-20 Kl: 17:42:50 | I kategori: Inköp/Outfits



Hur arg blir man inte då ens favoritsaker går sönder?! Mitt favoritdiadem gick sönder idag, som jag brukar ha ofta då jag jobbar och så vidare. Men idag hade den tydligen tagit ut sin rätt... Så då gick jag till HM och köpte två stycken nya.

 


Den på bild 1 är med små fjädrar på som jag tyckte var söt. Men hur kul är det då att fjädrarna börjar att släppa då man kommer hem!? Och det andra diademet klämmer hårt vid öronen...

En kul nyhet är iallafall att min fjärrutlösare kom idag! Älskar Cyberphoto då de har bra och snabb leverans och skickar alltid med lite godis haha. Så nu jäklarna ska det knäppas nu då jag har installerat Photoshop klart och en fjärrutlösare! Vänta ni bara


Nu ska jag snart äta. PEACE

Melissa Horn - Lät du henne komma närme
^ Om och om igen

Kommentarer
Postat av: Pär

Fint med fjärrutlösare :) Kan halvt använda min dator som det, dock måste jag ha kabel då :P Kan köra live-view och ställa in alla inställningar och så vidare i datorn, asmys :)

2009-10-20 @ 19:33:11
Postat av: Emma till Pär

Åhfan? Jaa men du ska alltid vara värst.



Denna funkar toppenbra än så länge iaf! :)

2009-10-20 @ 21:09:43
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0