Sleep alone

Publicerat: 2009-10-27 Kl: 21:34:39 | I kategori: Min vardag




Ikväll har jag varit röd och irriterad i mina ögon igen. Vet inte varför, kanske beror på att jag slarvar med mina glasögon då jag är hemma? Vet inte men jag gör mitt bästa och ska gå och lägga mig nu och läsa nya VR. (Måste jag berätta att jag redan har lagt det lösta korsordet i ett kuvert med frimärke på och som är redo att postas imorgon? Just love it)

Imorgon efter jobbet ska jag, Sandra och Paula till Birsta. Har inte varit med Sandra på hur lång tid som helst vilket är grymt tråkigt, men nu jäklar ska vi ha det myspys. Jag ska nog kika på en jacka också. Enda kravet jag har: Riktigt varm!

NU: Borsta tanden

Joel Stop Him - Shoreline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0