Film: Changeling

Publicerat: 2009-09-27 Kl: 00:43:29 | I kategori: Tips





Har precis sett klart filmen Changeling med Angelina Jolie. Otroligt bra film måste jag säga. Trodde inte att den skulle vara såhär bra för Angelina är inte min favorit direkt. Men i denna film spelade hon riktigt bra men jag tyckte verkligen inte om att hon var såpass smal, man såg hennes kotor och hennes anklar var nästintill de minsta jag har sett, det var hemskt att se.

Filmen handlar iallafall om en mor (Angelina) och hennes son. En dag då hon kommer hem från jobbet är han spårlöst försvunnen och nhon får dålig hjälp från polisen. Efter fem månader hittar de en pojke och återförenar mor och son, men det är inte hennes son. Den handlar mycket om en moders kärlek till sin son och korruption. Grymt bra film! De där 2 timmarna och 15 minutrarna gick mycket fortare än vad de brukar göra under filmer. Den får 4 av 5 i betyg av mig!

Ja, där fick ni en liten recension!

NU: Lite House kanske?

Fibes, Oh Fibes, Kim Wilde - Run To You


Kommentarer
Postat av: ANNA PEDERSEN

sv: hihi okej :D



vad har du gjort idag då?

2009-09-27 @ 00:52:21
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: ANNA PEDERSEN

sv: okej, jag har shoppat & slappat :) <3

2009-09-27 @ 18:32:56
URL: http://naannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0