Fototält/box och nya tights

Publicerat: 2009-09-09 Kl: 22:25:50 | I kategori: Inköp/Outfits



Just nu är jag väldigt trött och ska hoppa i säng så fort jag skrivit detta. Idag efter jobbet for jag till Cisi och Birsta för att inhandla lite saker till vårat bygge (fototält typ) + att jag köpte ett par svarta och glansiga leggings. Vårat bygge blev extremt bra och vi är mycket nöjda! Så nu ska vi bara hitta lite mer tid och fota på! Imorgon eller på fredag kommer mitt bordsstativ som jag har beställt, yes.

Nu ska jag sova, det tycker jag om.

 


Tights från HM

 


Dagens kläder:
Jeans; Cheap Monday, Linne; Gina Tricot, Kofta; Monki


Sov gott, allihop

Brandy - Fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0