Glow in the daylight

Publicerat: 2009-09-16 Kl: 19:10:15 | I kategori: Min vardag



Idag då jag kom hem hade min reflexskärm kommit! Grymt överraskad att det gick så snabbt och jag blev så glad!! Har inte hunnit prova den för jag behöver lite hjälp, både att någon står modell och någon som är min assistent och håller i den. Så jag ska besöka min kompanjon Cisi nästa vecka och vi ska leka lite. Det medföljer även en väska att ha den i då man har vikt ihop den (som var svårt från en böjan, riktigt svårt) och det är väldigt praktiskt då jag inte vill släpa runt på en 80 cm's skärm precis. Så resultat med reflexskärm får ni se nästa vecka, kan skriva mer utförligt då hur den fungerar och vad jag tycker osv. Ska bli riktigt kul att prova!

Imorgon är det mer jobb och senare i helgen ska jag på krogen med Cisi, äntligen! Har inte varit ute på länge men nu jäklar är det klackarna i taket med min favvis.



Nu ska jag spela lite Sims, peace

Promoe - Skäggig Vegan

Kommentarer
Postat av: jane

Visst är det irriterande för man kan ju inte välja!

Vilket tycker du att jag ska köra på?:)



Fin blogg föresten!

2009-09-17 @ 17:21:16
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: jane

Visst är det irriterande för man kan ju inte välja!

Vilket tycker du att jag ska köra på?:)



Fin blogg föresten!

2009-09-17 @ 17:21:50
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: jane

Funderar nog på att ha det:)Klipper mig imorn:O

Jag har sett dig i snelugg på några bilder och du är väldigt söt i det:) Men som du säger så växer vanlig lugg ut snabbt igen. Försökte hitta någon bild på dig när du haft lugg men hittade ingen:/

2009-09-17 @ 17:59:53
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0