Låt den rätte komma in

Publicerat: 2009-09-13 Kl: 20:09:43 | I kategori: Min vardag



Familjen och jag har precis sett filmen Låt den rätte komma in och den var ganska bra, lite mysko men det brukar de flesta svenska "thrillers" vara så. Jag har nyss sett Top Model 12 också, har inte följt den serien de tidigare säsongerna men nu ska jag ge det ett försök för att jag tycker att det är bra.

Snart kommer min syster som ska sova här hos oss, till dess ska jag nog spela lite The Sims, love it.

Slutbloggat för denna söndag, hej!



P.Diddy ft Keyshia Cole - Last Night

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

ok, har inte gjort nåt spec.. tränat o bloggen =)

2009-09-14 @ 00:15:33
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0