Mys med pojkvän och sedan mys med flickvänner

Publicerat: 2009-09-12 Kl: 12:03:51 | I kategori: Min vardag



Sitter hos min fina pojkvän just nu och väntar på att han ska vakna, men jag tror jag måste väcka han snart. Igår var vi med Tommy och Erika och hyrde film. Men eftersom att klockan var så mycket (enligt mig) så somnade jag ju en hel del under första filmen så då var det lika bra att gå ochlägga sig vid typ 23 :P Så kan det vara då man jobbar hårt om dagarna!

Idag ska jag till Birsta för att möta upp fina Emma och där ska vi väl strosa runt och sedan ska vi åka till Paula som äntligen har kommit upp!! Har saknat dem båda jättemycket! Det ska bli riktigt mysigt.

Nu ska jag väcka lillfisen och få någon frukost i magen.
BYE

The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0