Snabbloggning och lackat

Publicerat: 2009-09-17 Kl: 22:01:53 | I kategori: Inköp/Outfits





Idag var jag på stan en snabbis för att invänta lillebror. Under tiden gick jag på HM och strosade (sådär som man gör då man inte har någon tid att passa och då man tittar på exakt ALLT i butiken bara för att dryga ut tiden) Och då drogs jag emot nagelvårdshörnan. Förr var jag extremt noga med mina naglar/händer och målade ofta fransk manikyr. Men nu då jag jobbar fungerar inte det! Jobbet tär på mina händer som bara den, de är sår överallt, naglarna går sönder då jag stöter emot allt och jag har trycksvärta långt ner i huden (?!) Så nu köpte jag Nagelstärkning och hoppas att det ska hålla mina naglar någorlunda hela och ska försöka smörja in händerna så ofta som möjligt för att undvika sandpappershänder.

Nu ska jag se något nytt program på tv3, bye! Fortsätt tyck till om hur jag ska ha håret i det tidigare inlägget! Haha det är så kul att alla tycker så olika, fortsätt!

Hejs!

Little Boots - Remedy

Kommentarer
Postat av: jane

Behöver också köpa det där!

Har lugg nu:O

2009-09-18 @ 15:00:52
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0