Söndagar är till för att mysa

Publicerat: 2009-09-27 Kl: 21:22:45 | I kategori: Pictures


 


Idag var det tänkt att Pato skulle komma till mig, men det blev ingenting och han hade sina anledningar. Därför myser jag på med mina ljus kofta och choklad för mig själv.

Det löste sig idag med stativet, tur annars hade jag klubbat ner personalen med stativet, inte roligt. Så ikväll har jag knäppt och lekt. Jag är en sådan person som skakar grymt mycket vilket ger väldigt dåliga bilder i mörker/utan blixt men inte nu, tack vare stativet! Mycket bra, mycket bra.



Nu ska jag väl fundera vidare. Hej!

Sheri - First Sign

Kommentarer
Postat av: Ana

2009-09-27 @ 23:54:06
Postat av: AMS

Aha va nice, dom ha bara snygga kläder där hehe . Va mysigt det ser ut med bilderna. Kram

2009-09-27 @ 23:56:15
URL: http://Humbolina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0