You just killed me, can you just do that?

Publicerat: 2010-08-04 Kl: 19:07:49 | I kategori: Min vardag



Har sovit ett par timmar, för det har varit tråkigt väder och jag är värd det, eller? Mamma har åkt för att köpa pizza (på en onsdag!) Jag sitter och surfar runt på internet, ska snart slänga mig i sängen och läsa.

Imorgon är det torsdag och då har snart hela veckan gått igen och jag har mina små funderingar vad jag ska göra i helgen. På lördag är det en så kallad "kakfrossa" i Häggdånger. Antingen betalar man för en fikabiljett eller så bakar man något för att bjuda på och går sedan runt och fikar och bara myser.
Hur nice låter inte det!? he he

 


Kommentarer
Postat av: paula

heey, fin bild snäckan!!!:)

2010-08-04 @ 23:09:20
URL: http://paulanatalie.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0