8 dagar kvar!

Publicerat: 2010-12-11 Kl: 23:00:00 | I kategori: Deep talk



(Emma och jag blev lite fundersamma över vår lilla nedräkning.. Hmm.. Vi kom på det att Emma kommer hem om sju dagar men vi ligger en dag efter i vår nedräkning. Så kom vi på det att vi räknar ner till dess att vi ses! Och det är åtta dagar dit. haha)

 

Emma är så grymt bra på att känna av folk. Hon vet direkt om det är något som tynger mig eller om jag behöver prata om något, hon vet det. Och hon lyssnar, ger bra råd och ställer upp som den ängel hon är. Som den kvällen då denna bild togs. Jag mådde verkligen s k i t, av olika anledningar. Vad gör inte Emma då? Jo hon kommer och överraskar mig på kvällen (en vardag, vilket inte är vanligt för oss lantisar att vara ute och köra på!) med semlor och en tidning! Och att hon bara finns där och alltid lyssnar på en betyder så mycket. Hon är underbar. Jag vet att jag alltid kan prata med henne om allt och hon vet att hon kan prata med mig med. Vi kan varandra. Vi är bäst

 


Kommentarer
Postat av: emmma

nu börjar ju grina.... åh, bästa bästa vän!

2010-12-12 @ 17:59:54
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0