Bilder från juldagen 2010

Publicerat: 2010-12-26 Kl: 20:38:33 | I kategori: Glamour

















 

Ja igår gjorde jag något modigt, JAG hade förfesten! Förstår inte riktigt  hur men det hade jag och trevligt var det! Sedan bar det av till Parkaden där det söög. Köade först minst 25 minuter innan vi fick komma in (trots förköp) sedan minst 10 min till kö för garderob, sedan minst 30 mins kö för baren.. Det var EN bar öppen.. SJUKT DÅLIGT PLANERAT DÄR. Sedan var det typ inga som körde på kvällen så det vara bara för mig och Emma och ta våra 13 centimeters klackar och traska till Hovsgatan. Det var kul men kunde ha varit en roligare kväll

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh, vilket fint örhänge! vart kommer det ifrån? :D

2010-12-26 @ 23:54:12
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0