Dag 07 - Min(a) bästa vän(ner)

Publicerat: 2010-12-07 Kl: 19:58:09 | I kategori: Dag 1-30



Dag 7
Min(a) bästa vän(ner)

Jag är en sådan tjej som helst umgås och trivs jäkligt bra tillsammans med killkompisar, har alltid gjort. I skolan hade jag nästan enbart killkompisar för jag tycker det är skönt. Men så har jag ju några tjejkompisar också, och det är lite av ett måste har jag känt, för med de kan man prata av sig saker som man inte riktigt alltid kan med grabbsen. Så jag har några bästa vänner och andra jävligt bra vänner

 

Emma Söderström

Vi träffades för första gången 2008 via skolan/Sandra. Emma gick en årskurs under mig och vi började hänga en hel del efter att vi haft en liten tjejmiddag hos mig tillsammans med några andra. Sedan dess har vi klickat, så bra! Jag förstår inte hur jag har kunnat klara mig utan denna tjej tidigare. Hon är snäll, omtänksam, ärlig och helt underbar. Vi har alltid svinkul då vi är med varandra och har helt störd humor som bara vi förstår. Vi är förjäkla bra på fest då vi är ute också.

 

Hon fick för sig att hon skulle flytta till Motala/Linköping för några månader sedan för att jobba och så. Kul för henne men mindre kul för mig.. Har insett hur mycket hon betyder för mig och att det har varit sjukt svårt utan henne. Mitt sociala liv har pausats under den tiden hon har varit borta. Ingenting är samma sak längre. Vi är inte samma.. Men som tur är så flyttar hon ju hem igen nästa vecka och just nu längtar jag såå mycket mer efter Emma än julen! Fuck jul och Välkommen hem Emma!

 

Cecilia Ytterbom
Cisi (som jag kallar ´na)  lärde jag känna i skolan då hon gick i min klass. Men det tog ett bra tag innan vi riktigt lärde känna varandra för hon var den tuffa tjejen och jag var den nördiga.. Men då jag började umgås mer med grabbarna och hon med så klickade vi! Vi är sjukt lika och vi arbetar jättebra tillsammans. Om jag någon dag skulle starta ett företag eller liknande så skulle det helt klart vara tillsammans med Cisi.

 

Hon är toksnäll den tjejen, nästan för snäll ibland. Vi har haft så mycket kul tillsammans och en skoldag utan Cisi var verkligen jättejobbig. Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för henne och jag vet att hon skulle göra detsamma.
Jag beundrar henne och allt hon gör/har gjort, hon är starkare än vad hon tror.

 

 

Sandra Pettersson
Sandra lärde jag känna i… 7:an skulle jag tro. Vet egentligen inte hur när jag tänker efter.. Var det via Lisa kanske? I alla fall så är det en tjej som jag alltid har sjukt kul tillsammans med! Vi ”kom ifrån” varandra då jag började på gymnasiet men sedan så började ju hon också där så då tog vi upp kontakten igen. Vi har alltid jättekul och mysigt då vi är med varandra. Vi är väldigt lika och har varit med om svåra saker bägge två, vi förstår varandra (tycker jag) jättebra

 

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0