HIHI ♥

Publicerat: 2010-12-19 Kl: 21:07:50 | I kategori: Min vardag



Jäklar vad jag lurade er allihopa! Igår var jag inte alls barnvakt hos syster. Jag följde med till Linköping för att hämta och överraska Emma! HIHI! Har ljugit för henne hela veckan och hittat på en massa saker för att hon inte ska fatta. Så igår for jag och Peter ner och hämtade henne och traskade in på Espresso House. Emma blev ganska glad faktiskt, hon grät och jag blev tårögd men så jäävla glad! Äntligen är vi tillsammans igen!



Så sedan var det bara samma resa tillbaka hem men nu var det värre väder hem än dit så det gick mindre bra. Var hemma vid 7 på morgonen och då däckade vi ganska hårt och sov till 15 i hennes sköna säng. Så hela dagen har jag spenderat i Indal med Emmas fina familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0