Festivalen i ord

Publicerat: 2010-07-04 Kl: 22:14:35 | I kategori: Glamour





Det har varit varma dagar i Borlänge
Jag har blivit brun
Baja-major...
Varmt vin
Varm öl/cider
Söta och trevliga tältgrannar
Sena nätter (allt mellan 00.20 - 4.10)
Tidiga morgnar (allt mellan 6.45-9.30)
Jag har sjungit för fulla muggar
Ekotaxi
Jag har gått typ 3000 mil (kändes det som)
Thaimat
Jag har ätit italiensk glass (cheescake-, nutella och yoghurtsmak, inte illa)
Jag har sett så många bra artister
Skavsår
Jay-Z var en av de bästa jag någonsin har sett, vilket drag gosse!
Jag brände mig på axlarna lagom till då vi skulle åka hem (bära ryggsäcken..)

Jag har haft det grymt roligt men det har även varit jobbigt i vissa stunder men det är så det ska vara på festival! Jag skulle nog kunna göra om det.. Men kanske i en husvagn då..? Eller ett stort tält..? Ett bra jävla minne var det iallafall!

PEACE AND LOVE 2010 VAR GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0