Lat ja ee

Publicerat: 2010-07-29 Kl: 21:07:04 | I kategori: Min vardag



Har jobbat så mycket denna vecka så jag är heeelt slut i huvudet då jag kommer hem på kvällarna. Har inte haft tid eller ork att blogga eller ens göra något annat. Eller?

Imorgon jobbar jag, efter jobbet drar jag med Therese (förhoppningsvis..?) till Indal för att hänga med henne och Emma på Härefestivalen. Det ska bli kul och spännande, har aldrig varit på det tidigare och tydligen är det bra.

På lördag ska jag äntligen få se min fina Oskar Linnros på Logen i Härnösand! Det ska bli så kul!!

Nu ska jag packa, måla naglarna och sedan soova. En lång dag väntar för Emma Jonsson imorgon. (Det verkar som att mammsen står i köket och gör en smoothie till mig, lyx!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0