MIN DAG kort och gott

Publicerat: 2010-03-04 Kl: 18:57:44 | I kategori: Min vardag





Tummen upp
Jag fick mina kläder från Nelly idag
De satt som en smäck och jag är kär i allt jag beställde!
Jag får beröm för det jobb jag gör
Imorgon ska jag vara med Paula och Emma
Det var sol idag
Jag har godis
Jag sjunger så vackert så
Fick se några fina ansikten på jobbet idag


Tummen ned
Jag saknar Emma
Fick en räkning på 180 spänn som någon ringt för från min mobil i söndags, hur fan?!
PMS
CD-spelaren i Postbussen fungerar inte och jag orkar inte med Brunchrapporten..
Mina händer är torra
Emma åker på söndag (moget..)
En gubbe som krånglade till allt idag som gjorde att jag kom hem sent..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0